Zadnje objave
- Zakaj spletno oglaševanje? 13. 05. 2020
- Zakaj se odločiti za oglaševanje z bannerji na Google prikaznem omrežju? 24. 04. 2014
- Kakšne cilje moramo postaviti, ko se odločimo za nastop na Facebooku 10. 04. 2014
- Raziskava – Slovenska podjetja in spletna prisotnost 03. 04. 2014
- Youtube video oglasi zdaj tudi v Sloveniji! Pohitite dokler so »žemljice« še vroče! 27. 03. 2014
Tagi
Zakaj se odločiti za oglaševanje z bannerji na Google prikaznem omrežju?
Objavil/a Administration v Blog
Kaj je Google prikazno omrežje?
Google prikazno omrežje združuje spletne strani po vsem svetu. Na teh spletnih straneh se lahko prikazujejo vaši oglasi tako slikovni kot tudi animacije. Na voljo so vse standardne dimenzije spletnih bannerjev oz. pasic.
Kakšen je doseg?
Nekaj najbolj znanih spletnih strani, ki spadajo v Google prikazno omrežje: bolha.com, dnevnik.si, avto.net, youtube.com, alter.si, ehow.com … V Googlovem prikaznem omrežju je več milijonov spletnih strani tako, da lahko dosežete skoraj vse uporabnike interneta (cca. 1.500.000 oseb). V globalnem merilu lahko dosežete 90% vseh uporabnikov interneta (vir: http://www.thinkwithgoogle.com/products/google-display-network.html)
Imamo specifično ciljno publiko, kaj predlagate?
Na voljo so napredne možnosti ciljanja.
- Ciljate lahko na uporabnike, ki jih zanimajo določene teme, kot npr. : ljubitelji živali, kulinarični navdušenci, ljubitelji potovanj, ljubitelji glasbe, športniki …
- Druga možnost ciljanja so teme spletnih strani, kjer se bo vaš oglas prikazoval. Na voljo je 26 glavnih tematik, ki so razdrobljene na več sto podkategorij.
- Uporabite lahko ključne besede; vaš oglas se bo prikazoval na spletnih straneh, kjer se pojavljajo vaše ključne besede
- Umestitve; enostavno lahko izberete določene spletne strani, kjer se bo vaš oglas prikazoval, kot npr. youtube.com
- Ciljanje po državah
Oglaševanje z bannerji je po navadi drago!
Google vam za razliko od klasičnih metod vrednotenja (dnevni zakup ali število prikazov) omogoča zaračunavanje po kliku. To pomeni, da se prikazi bannerjev ne zaračunavajo, obračunajo se samo kliki. Seveda pa lahko izberete tudi vrednotenje na prikaze.
Katere so glavne koristi tega načina oglaševanja?
Svojo ciljno publiko lahko nagovorite z bogato multimedijsko vsebino. Uporabnik, ne samo, da vidi vaš oglas, ampak lahko nanj klikne in izve več o vaši ponudbi. Oglašujete lahko tako offline aktivnosti (npr. promovirate nov izdelek, ki se prodaja v vaši fizični trgovini), kot tudi online aktivnosti (spletna trgovina, blog, video predstavitev …). Učinkovitost vaše kampanje je merljiva, saj lahko vidite kolikokrat se je vaš oglas prikazal in koliko oseb je kliknilo na oglas. Z vrednotenjem po ceni na klik lahko dosežete tudi do 40x nižje cene kot jih ponujajo spletni portali.
Oglaševanje z bannerji v Googlovem prikaznem omrežju je namenjeno tako manjšim kot večjim projektom. Zelo dobre rezultate boste dosegali, če ga boste uporabljali v kombinaciji z oglaševanjem v iskalnem omrežju.
11 years nazaj / Ni komentarjev
24
APR
KOMENTIRAJ
No
Komentarjev