Spletno oglaševanje
Objavil/a Administration v Blog
Cena spletnega oglaševanja je veliko nižja od televizijskega ali radijskega oglaševanja. S pomočjo spletnega oglaševanja lahko preko interneta dosežete na tisoče potencialnih strank za optimalen strošek. Oglaševanje na spletu vam poleg ugodne cene ponuja vpogled v podrobno statistiko in samo obnašanje obiskovalcev vaših spletnih strani. To vam omogoča kar nekaj prostora za dodatno optimiziranje vaših oglaševalskih stroškov in je eden izmed glavnih razlogov, zakaj se vse več podjetij odloča prav za spletno oglaševanje.
Kako deluje spletno oglaševanje?
Pri ustvarjanju oglaševševalske kampanje na spletu lahko sami izberete svojo ciljno publiko in določite sredstva, ki ste jih pripravljeni vložiti z namenom da potencialne stranke obiščejo vašo spletno stran. Ljudje so vse bolj zaposleni in nimajo več veliko časa za gledanje televizije in branje časopisa, kar pomeni, da tudi oglaševanje v teh medijih nima ravno velikega učinka. Internet uporabljamo vedno in povsod. Ne glede na to ali smo v službi, doma ali na poti.
Veliko ljudi je mnenja, da je kreiranje oglaševalske kampanje na internetu zahteven postopek. Res je, saj vam kreiranje, vzdrževanje in optimizacija vzamejo kar nekaj časa. Zato pa imate kar nekaj ponudnikov spletnega oglaševanja, ki poskrbijo, da bo vaša oglaševalska kampanja aktivna v hipu. Za nekaj dodatnih “evrčkov” boste lahko tudi vi prisotni na spletu, ne da bi se ukvarjali z vzdrževanjem in optimizacijo. Zakaj bi oglaševali po višji ceni in v omejenem časovnem obdobju, brez natančne statistike o samem učinku kampanje? Odločite se za spletno oglaševanje ter povečajte svojo prodajo in prepoznavnost še danes!
Spletno oglaševanje – Vrste
Obstaja več različnih oblik spletnega oglaševanja. Vsekakor sta dve najbolj odmevni obliki Google AdWords in Facebook marketing. Pri Google AdWords spletnem oglaševanju, se vaši oglasi prikazujejo na 1. strani najbolj obiskanega iskalnika na svetu. S pomočjo ključnih besed, ki opisujejo vašo ponudbo, oglašujete iskalcem (potencialnim strankam) vaših storitev ali izdelkov na internetu. Ko potencialna stranka vtipka vašo ključno besedo v iskalnik Google, se na 1. strani Googla med drugimi oglasi prikaže tudi vaš oglas. Tako vas stranke vidijo, kliknejo na vaš oglas in obiščejo vašo spletno stran. Prikazi oglasov so brezplačni, plačate le, ko stranka klikne na oglas in obišče vašo spletno stran (PPC-pay per click).
Pri Facebook marketingu gre pa za malo bolj specifičen postopek oglaševanja. Lahko oglašujete direktno vašo spletno stran, ali ustvarite Facebook stran in z oglaševanjem skušati pridobiti čim večje število sledilcev, katerim kasneje tudi oglašujete. Gre za neke vrste priporočanje oz. virtualni “od ust do ust” koncept. Uporabniki z všečkanjem, komentiranjem in deljenjem priporočajo, vašo blagovno znamko, izdelek ali storitev drugim uporabnikom (prijateljem, znancem ali sorodnikom). Ustvarite svoj krog sledilcev ali potencialnih strank s katerimi lahko komunicirate in izmenjujete mnenja o vaših storitvah ali izdelkih.
Spletno oglaševanje je prihodnost pametnega oglaševanja, kjer lahko merite učinek vašega oglaševanja in oglašujete svoji ciljni publiki. Postanite del te prihodnosti.
11 years nazaj / Comments Off on Spletno oglaševanje
Comments are closed here.