Google Adwords oglaševanje – ključno je najti pravi iskalni niz
Objavil/a Administration v Blog
Google AdWords, ali oglaševanje na Googlu nam omogoča, da se naš oglas prikaže tistim uporabnikom, ki iščejo naše izdelke oz. storitve. Primer; pokvaril se vam je pralni stroj, nujno potrebujete serviserja. V Googlov iskalnik, ki ga mimogrede uporablja 90% Slovencev vpišete »servis pralnih strojev«. Na prvi strani rezultatov se vam bo pokazal oglas serviserja, kliknete nanj in odprla se vam bo spletna stran, kjer boste našli telefonsko številko in serviser bo čez dobro uro že pri vas. Obleka za ponedeljkov sestanek bo čista in dišeča.
Ne glede na to kaj tržite, vam Google AdWords pomaga, da bodo potrošniki, ki iščejo vaše storitve oz. izdelke prišli na vašo spletno stran. A pozor, oglase morate nastaviti tako, da se bodo prikazovali samo tistim, ki so za vaše podjetje relevantni. Ključno je najti pravi iskalni niz!
Iskalni niz je beseda ali skupek besed, ki ga uporabnik vpiše v iskalnik. Ko planirate oglaševalsko kampanjo na Googlu se odločite na katere iskalne nize se bo sprožil vaš oglas. Npr.; prodajate lake za nohte, želeli boste, da se vaš oglas pokaže, ko nekdo v Google napiše »lak za nohte«. Sliši se enostavno, kaj pa, če nekdo išče »lak za zaščito lesa«? Ali pa »lak za lase«? Prav zato je pomembno, da izberete iskalne nize, ki ustrezajo vaši niši in izločite tiste, ki so podobni, a za vas irelevantni.
Rešitve
- Zelo pomembno je, da veste kako razmišlja vaša idealna stranka. Postavite se v njeno kožo in naredite spisek iskalnih nizov.
- Naredite spisek iskalnih nizov, ki so podobni vašim, a vam ne ustrezajo (»lak za nohte« in »lak za les«) in nastavite, da se takrat vaš oglas ne prikazuje.
- Analizirajte konkurenco. Preverite kaj počnejo prav in kaj narobe, ter dobre stvari implementirajte v lastno kampanjo.
- Poiščite dobre AdWords primere in jih preučite.
- TESTIRAJTE. Vse dokler ne boste preizkusili vaše kampanje ne boste vedeli kaj deluje in kaj ne. Testiraj, analiziraj, optimiziraj!
- Uporabite napredne nastavitve. Lokalno omejite prikaz oglasov (npr. samo Ljubljana), določite negativne iskalne nize, izkoristite funkcijo broad search ipd.
- Poiščite pomoč strokovnjaka.
Tako kot pri vsaki stvari je tudi pri Google AdWordsu pomembno znanje in izkušnje. Z nabiranjem »kilometrine« boste izpilili svoje znanje in izboljšali rezultate. Če želite strokovno pomoč vas vabimo, da se obrnete na nas. V našem podjetju smo specializirani za Google Adwords, uspešno smo opravili že več kot 700 kampanj za manjša, srednja in velika podjetja. Z veseljem se bomo posvetili tudi vam, kontaktirajte nas.
11 years nazaj / 1 Komentar
KOMENTIRAJ
1 Comment